Pendik İmplant Tedavisi

Pendik implant tedavisi ile hastaların ağız ve diş sağlığını kalıcı olarak çözmek için tercih edilen tedavi, diğer protetik diş tedavileri arasında en etkili olanıdır. İmplant direkt olarak çene kemiğine yerleştirilerek kalıcı bir diş gibi davranması sağlanmaktadır.

Çene kemiği ve ağız yapısında deformasyona neden olmadan eksik dişlerin tedavisinde kullanılan tedavidir. Çene kemiğine yerleştirildiği için kalıcı bir yöntemdir ve çevresindeki dişlere herhangi bir zarar vermez.

İmplant tedavisinin hastaya sağladığı yararlar

• Kalıcı bir tedavi yöntemidir.
  • Çene kemiği ve ağız yapısında deformasyonlara veya bozulmalara neden olmaz.
  • Dişlerin fonksiyonunda herhangi bir kayıp olmaz.
  • Estetik bir görünüme sahip olursunuz.
  • Eksik dişlerin tedavisinde tercih edilen sık kullanılan bir yöntemdir.
  • Konuşma bozukluğuna veya peltekliğe neden olmaz.
  • Çekilen diş bölgesinde kemiğin erimesini durdurur.
  • Kalıcılığı ömür boyu olduğu için vereceğiniz fiyatlar oldukça makuldür.

Pendik İmplant Tedavisi

Pendik bölgesinde Pendik implant tedavisi olmak isteyenler için implant kampanyasından faydalanabilirsiniz. Tedavisi mümkün olmayan dişlerinizin yerine implant tedavisi uygulanabilir.

Pendik implant tedavisinde, Koray Diş Kliniği olarak sizlere sorunsuz bir tedavi sunuyoruz. Bir çok implant markaları arasından size en uygun ve sorunsuz implantı seçip tedavinize başlıyoruz.

İmplant Pendik tedavisi kimlere uygulanır?

Çiğneme fonksiyonun tam olarak gerçekleştirilmemesinden kaynaklanan problemlerle ile hastaların en çok başvurduğu yöntem implant tedavisidir. Hastanın sağlık sorunları vidanın yerleştirilmesi sırasında doğabilecek enfeksiyon risklerine göre karar verilmektedir.

İmplant aşağıdaki durumlarda hastaya uygulanır veya uygulanmaz;

• Kemik oluşumunu tamamlamış ve 18 yaşının üzerindeki hastalarda,
  • Genel sağlık durumu hakkında herhangi bir problem bulunmayan hastalarda uygulanabilir,
  • Enfeksiyon kapma riskini arttırdığı için sigara içilmesi tavsiye edilmez. Ancak sigara kullanımına 1 ay boyunca ara verilirse tedaviye tekrar başlanabilir.
  • Doku iyileşmesi şeker hastalarında yavaş olduğu için enfeksiyon riski vardır. Şeker hastaları öncelikle doktorunuzla bu durumu konuştuktan sonra tedaviye başlamalıdır.
  • Çene kemiklerinde erime olan hastalarda ise gerekli tedaviler yapıldıktan sonra implant yapılır.

İmplant tedavisi nasıl yapılır?

Ağız, diş ve çene cerrahisinde uzmanlaşmış bir ağız ve çene cerrahı, diş etleri ve çene kemiğinin yapısının kontrolü için diş hekimi ve diğer durumlar için periodontotist ve kbb uzmanı tedavide bulunabilir.

İmplant tedavileri bir veya daha fazla cerrahi prosedür istediği için birçok kontrol aşamasından geçebilirsiniz. Bunun nedeni implantların kalıcı olması ve uyumlu olmaması durumunda yapılamamasından kaynaklanmaktadır.

• Muayene ve Kontrol
    İlk aşama hastanın genel ağız ve çene sağlığının kontrol edilmesi ile başlamaktadır. Bu aşamada çene ve implant uygulanacak bölgeye özel röntgen çekilerek ağızdaki sağlığın kontrol edilmesi amaçlanmaktadır. Çekilen röntgen ve kontroller sonucunda hastaya kullanmak istediği implant türü ve implantın yerine karar verilir. Aynı zamanda implantın yapılacağı bölgenin ölçüsü alınarak yerine gelecek diş yapılmasına başlanır.
  • Operasyon Süreci
    İmplantın yerleşeceği yer lokal anestezi ile hasta uyuşturularak dişin bağlanacağı vida bölümü ameliyatla yerine eklenir. Bu işlem yaklaşık olarak 30 ila 90 dakika arasında sürmektedir. Burada uzman cerrah veya diş doktoru yer alabilir. Bu tamamen implantın yapılacağı bölgenin zorluğuna göre değişmektedir. Buraya geçici olarak bir kapak takılarak iyileşme süreci hızlandırılır.
  • İyileşme Süreci
    İmplant vidası kemik ve doku ile bütünleşmesi için 3 ila 6 ay beklenmektedir. Bu süre zarfında ara ara kontrol edilerek implant vidasının tamamen çene ile uyum içerisinde ve herhangi bir enfeksiyon kapmadığından emin olunması gerekmektedir. Bunu implant tedavisi uygulayan uzman doktor röntgen ve gözlem ile kontrol edebilir.
  • İmplant yerleştirme süreci
    Çeneye yerleştirilen vidanın tamamen iyileşmesinden sonra, tedavinin son aşaması olan abutment parçası da eklenir ve diş protez süreci tamamlanmış olur. Bu aşamadan sonra hasta dişini istediği gibi kullanabilir ve herhangi bir estetik kaygı yaratmaz.

İmplant vücut tarafından reddedilir mi?

İmplantlar titanyum ve zirkonyum gibi klinik olarak en başarılı olan materyallerden yapılmaktadır. Zirkonyum kaplama hali hazırda diş tedavilerinde kullanılan ve dişi en yakın sonucu veren materyaldir. Çene kemiğine eklenen başlık kısmının iyileşme süreci birçok dış etkene bağlıdır. Burasının iyileşmesi yaklaşık olarak 3 ay ila 6 ay arasında sürebilir. Çene kemiğine ve dokuya eklenen implantın iyileşmesi hastanın doğru endikasyonlar ve uygulamaları ile mümkündür. Bunun haricinde doku direkt olarak da implantı reddedebilir. Pendik implant.

Pendik İmplant tedavisi ne kadar sürer?

Pendik İmplant tedavisi tek aşamada tamamlanan bir tedavi süreci değildir. Yerleştirilecek implant sayısı ve hastanın sağlık koşullarına göre tedavi süresi değişmektedir. Genel olarak implant takıldıktan sonra 3 ila 6 ay iyileşmesi beklenir. Bunun haricindeki diğer işlemler ise 30 ila 90 dakika arasında sürmektedir.

İmplant tedavisi acı verir mi?

Hayır, işlemler öncesinde lokal anestezi yapılır ve hasta herhangi bir şekilde operasyon sırasında ve sonrasında acı hissetmez. Tedaviden sonra çok az bir ağrı hissedileceği için birkaç günlük olarak ağrı kesici kullanması önerilmektedir.

Diş implantının ömrü ne kadardır?

Diş implantının ömrü hastanın kullanım biçimine göre değişmektedir. Fakat en kötü durumda bile implantların ömrü 20 ila 30 yıl rahatça sorunsuz kullanılabilmektedir. Normal diş gibi implantlarında ağız ve diş sağlığının korunması önemlidir.

Diş implantlarının en uzun süre dayanması için dikkat edilmesi gerekenler;

• Ağız ve diş sağlığına dikkat edilmesi gerekmektedir. Bunun yanında implant takılırken ağız sağlığınıza önem göstermeniz implantın sağlığı için önemlidir.
  • İmplantlar çürüme ve yıpranma riski taşımamaktadır. Diş sağlığınızı kontrol ederken diş hekimizin implantın durumu hakkında da size bilgi verebilir.

Pendik İmplant fiyatları 2023 ne kadar?

İmplant tedavi fiyatları yaptırılan yere göre değişiklik göstermektedir. ITI Straumann, Medentika By Straumann, Bego Implant, Osstem Implant modellerinden biri tercih edilebilir. ITI Straumann en çok bilinen ve kullanılan implant markalarındandır. Aynı markanın Alman menşeili modeli de Euro kuru üzerinden sipariş verilebilir. 465€ ila 835€ arasında fiyatlandırılmaktadır.

Bego Implant ise yine Alman menşeili olarak Euro kuru üzerinden işlem görmektedir. Fiyatları Medentika By Straumann ile aynıdır. Osstem İmplant ise Güney Koreli yeni kurulumuş bir implant modelidir. Dolar kuru üzerinden işlem görerek hastalara getirilmektedir.

2022 Türk Diş Hekimleri Birliği tarafından belirlenen Diş İmplant Fiyatları

Buradaki fiyatlar sadece Pendik implant fiyatlarıdır. Bunun haricinde hastaneler aynı hizmeti farklı fiyatlarda sunabilir. Bu işlemlere doktorun da ücretinin olacağını unutmamak gereklidir. Gittiğiniz diş sağlığı kurumundan ithal ve yerli implant fiyatlarını öğrenebilirsiniz.

İmplant tedavisi sonrasında ne yapılması gerekmektedir?

• İlk ameliyat yapılıp çene kemiğinizin altına implant yerleştirildikten sonra 2 saat boyunca bir şey yiyip içmemeniz gerekmektedir. Bunun yanında 24 saat boyunca çok fazla sıcak ve soğuk içecekler tüketmemeye özen göstermelisiniz.
  • Ameliyat sonrasındaki gün boyunca ağızda kan ve yastıkta kan görülmesi normaldir. İyileşme sürecinde olduğu için belirli bir süre sonra bu durum ortadan kalkacaktır.
  • Ameliyat sonrasında herhangi bir şekilde sigara kullanmayın. Sigara vida eklenen bölümün enfeksiyon kapmasına ve yaranın iyileşmesini geciktirmektedir.
  • Diş hekiminiz tarafından verilen ağrı kesici haricinde başka ağrı kesici kullanmayın.