Diş ağrısı, dişin üzerinde ya da çevresinde oluşan iltihaplanma ile birlikte gelişen rahatsızlığa verilen isimdir. İhmal edilmeden kontrollerden geçmesi gereken bir ağrı çeşididir. Rahatsızlığın ortadan kaldırılması için altında yatan nedenin tespit edilmesi gerekiyor. Örneğin hafif düzeyde olan rahatsızlıklar için tuzlu su ile gargara yöntemi uygulayan kişiler var. Süresi fazla olan ve geçmeyen diş ağrısı için pendik diş kliniği hekimleri hastalarına yardımcı olacaktır.

Şiddetli Diş Ağrısı Neden Olur?

Şiddetli diş ağrısı birçok nedene bağlanabilir. Hayatının hemen her dönemine diş ağrısı ile karşılaşan kişiler var. Günlük yaşantımıza bakıldığında diş çürümesi şiddetli diş ağrısının en temel nedenidir. Diş eti hastalıkları, ağız ve diş sağlığına günlük yaşantıda gereken önemi verilmemesi gibi nedenler de şiddetli diş ağrısına yol açar. Pendik diş hekimleri profesyonel anlamda diş ağrısının çözümünü hastalarına aktaracaklardır. Pendik diş kliniği ile iletişime geçmelisiniz.

İltihaplı Diş Ağrısını Ne Dindirir?

İltihaplı diş ağrısı şiddetli ağrılara verilen isimdir. Bu raddede evdeki çözümlerin yanı sıra diş hekimlerine başvurmak gerekir. Bitkisel çözüm metodu alternatif olarak uygulanabilir fakat diş ağrısını kısa bir süre için dindiren bir uygulamadır. Bununla birlikte kesin çözüm isteyen kişiler pendik ağız ve diş sağlığı polikliniği ile iletişime geçebilirler. Diş hekimleri gereken ilaçlı tedaviyi sizlere uygulayacaktır ve kısa sürede iltihaplı diş ağrısının dindirilmesi sağlanacaktır. Pendik diş doktoru iletişimi hayat kurtaracaktır.

Diş Ağrısını En Çabuk Ne Keser?

Genel anlamda ağrılar doktor yönetiminde tedavi edilmelidir. Bunun haricinde tedavi yöntemi uygulamak isteyen kişilerin evde bazı yöntemler ile acılarını dindirmeleri mümkün. Evde uygulanacak yöntemlerin neredeyse hepsi geçici diyebiliriz. Pendik diş kliniği bu konuda hastalarına en kaliteli hizmeti sunmak için hazırda bekliyor. Fakat evde uygulanacak yöntemler tam  çözümü vermeyeceği için özellikle diş hekimlerine başvurulması önerilir. Bazı durumlarda dişin kökten çekilerek yerine implant yapılması bile gerekebilir. Pendik implant merkezleri hastalarına bu konuda da her zaman kaliteli hizmeti sunmak için hastalarını bekliyor.

Kanal Tedavisi Nedir?

Kanal tedavisi olarak bildiğimiz endodonti tedavisi, enfekte olmuş veya çürümüş dişlere çözüm olarak uygulanan bir tedavi yöntemidir.